UWAGA!zwiń

Uwaga na fałszywe wiadomości e-mail ? hakerzy podszywają się pod Orange Polska

Odnotowaliśmy przypadki dostarczania wiadomości e-mail dotyczących faktury od nadawcy podszywającego się pod Orange Polska. Informacje o tym, jak rozpoznać fałszywą wiadomość i jak chronić się przed działaniem oszustów, znajdziesz na www.cert.orange.pl. Sprawa nie wymaga zgłoszenia do Orange.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

umowa na neostradę i tel neofon

  •  

    umowa na neostradę i tel neofon (11.05.2012, 22:33)

    miałem zwykły tel TP i zawarłem umowę na neostradę +telefon HD w pakiecie na okrągło i razem miałem płacić 104 zł miesięcznie a teraz okazuje się że mam jeszcze za coś płacić bo wygląda na to że te 104 plus jeszcze niby starą linię tel a ja ze starej zrezygnowałem na rzecz tego neofonu nie kumam tego ,,czy to jest normalna taka praktyka

  •  

    Odp: umowa na neostradę i tel neofon (13.05.2012, 10:00)

    Zaloguj się na stronie i zobacz za co jakie masz opłaty, jak się z czymś nie zgadzasz, to możesz to wyjaśnić na infolinii 801 505 505 albo napisz tu na forum, spróbujemy pomóc.

  •  

    Odp: umowa na neostradę i tel neofon (14.05.2012, 16:21)

    Podejrzewam, że została ci naliczona opłata za utrzymanie łącza.

  •  

    Odp: umowa na neostradę i tel neofon (15.05.2012, 22:08)

    Do opłaty abonamentowej za nową usługę neostrada z telefonem HD zostaje co m-c doliczana opłata za utrzymanie łącza w kwocie 29,24 zł.
    Jest to prawidłowo naliczana opłata.

  •  

    Odp: umowa na neostradę i tel neofon (17.05.2012, 12:16)

    no to pięknie mnie w bambuko zrobili nie informując mnie o tym normalnie bajerka ,,bym to wiedział to vectrę bym sobie wzioł za tą samą kasę i bez opłat a router miałem z voipem który działał o niebo lepiej niż ten mizerny livebox 

  •  

    Odp: umowa na neostradę i tel neofon (12.07.2012, 15:10)

    to jest odpowiedź na post:

    miałem zwykły tel TP i zawarłem umowę na neostradę +telefon HD w pakiecie na okrągło i razem miałem płacić 104 zł miesięcznie a teraz okazuje się że mam jeszcze za coś płacić bo wygląda na to że te 104 plus jeszcze niby starą linię tel a ja ze starej zrezygnowałem na rzecz tego neofonu nie kumam tego ,,czy to jest normalna taka praktyka



    Mam ten sam problem.
    Może trudno w to uwierzyć w sumie sam nie bardzo w to wierzę że dałem się tak zrobić w konia.
    Nie miałem wcześniej internetu bo nie było możliwośći, tylko linię tp z numerem telefonicznym.
    Ani bladego pojęcia o tym że doliczą mi opłatę za utrzymania łącza. Oferta Neostrada 6Mb+Neofon Rozmowy krajowe wydawała się kożystna, bo jak płaciłem dotychczas 32zł za tel (w ramach tego 15 impulsów darmowych)
    i dokupiłbym sobie neostrade 6Mb za 60zł na jedno wychodzi a przy Neofonie są darmowe rozmowy na stacjonarne czego przedtem nie miałem.

    W dodatku czytałem regulaminy promocji, studiowałem ulotki i nigdzie ani słowa o tej opłacie nie było. Inaczej kto byłby tak głupi żeby płacić 30zł za nic,

    Konsultanci tp także ZAPEWNIALI że opłata za utrzymanie łącza jest tylko wtedy gdy się nie ma telefonu, a jedynie samą neostradę na linii !. No a ja będę miał przecież ten san numer telelfonu pod zgrabną nazwą "Neofon".
    Gdy dostałem pierwszą fakturę (całkiem nie dawno bo mam neostrade od około miesiąca) byłem w silnym szoku jej wysokością ~160 zł gdy miało być 94+19,90=113,90zł .
    Na umowie pisze że:
    "&4 rozpoczęcie naliczania opłat za usługę następuje po 30 dniach od dokonania rejestracji Usługi", choć w regulaminie o nr. 4006130429 nz stronie Orange pisze że od pierwszego dnia świadczenia usługi. A naliczono mi za pół miesiąca czerwca i cały lipiec, od dnia mojej aktywacji.
    Jak by tego było mało, jeszcze za półtora miesiąca utrzymania linii. To wszystko znajduje się na jednej fakturze.
     
    Dziwnym trafem ze strony Orange zniknęły PDF-y na temat Neostrada i rozmowy krajowe (sprawdzałem wyskakują błędy lub pisze że nic takiego nie znaleziono)

    Oczywiście dowiedzieć się czegoś przez telefon graniczy z cudem, o stracie kasy już nie wspomnę.

    Strzelam w ciemno że strategia marketingowa  firmy wygląda tak:

    1. Znaleźć głupiego
    2. Mydlić oczy prezentami
    3. Obrobić mu kieszenie
    4. Szukać kolejnego.

    Pomóżcie jakoś rozwiązać ten problem a mianowicie:
    * jak udowodnić że konsultant tp wprowadził mnie w błąd?
    * jak rozwiązać umowę o ile nie można cofnąć tej opłaty 29,90zł miesięcznie?
    * dlaczego brakuje PDF-ów na temat tej promocji?

  •  

    Odp: umowa na neostradę i tel neofon (13.07.2012, 11:14)

    @ kris_ @ berthold61
    Zaciekawiła mnie wasza sytuacja. Postanowiłem posprawdzać. Na głównej Orange wybrałem - oferta indywidualna, tam - oferta łączona, potem - Neostrada z Nielimitowanymi Rozmowami,  tam - cenniki i regulaminy i znalazłem:
    Regulamin promocji neostarda z Nielimitowanymi rozmowami.pdf
    A we - wzory umów:
    Wzór umowy dla usługi Neostrada z Nielimitowanymi Rozmowami
    Widocznie po tych ostatnich pracach pozmieniały się nazwy plików.
     Ale wracają do opłat po przeczytaniu regulaminu promocji powinno być tak:
    - w cenie która podawali sprzedawcy macie wliczona opłatę za utrzymanie łącza, może ona pojawić się na fakturze, ale nie powinna być zwiększać podanej sumy.
    - Jeśli aktywowałeś usługę w trakcie miesiąca w pierwszej otrzymanej fakturze możesz mieć rozliczone dni do końca miesiąca w którym aktywowałeś usługę i opłatę za następny miesiąc.
    Jeśli mimo to wysokość rachunku wam się nie zgadza zgłoście reklamacji.

  •  

    Odp: umowa na neostradę i tel neofon (24.07.2012, 00:07)

    to jest odpowiedź na post:

    @ kris_

     - w cenie która podawali sprzedawcy macie wliczona opłatę za utrzymanie łącza, może ona pojawić się na fakturze, ale nie powinna być zwiększać podanej sumy.
    - Jeśli aktywowałeś usługę w trakcie miesiąca w pierwszej otrzymanej fakturze możesz mieć rozliczone dni do końca miesiąca w którym aktywowałeś usługę i opłatę za następny miesiąc.
    Jeśli mimo to wysokość rachunku wam się nie zgadza zgłoście reklamacji.



    Zgłosiłem reklamację i faktycznie to coś dało.
    Czekałem dość długo ale w czasie 14 dni się zmieścili. oczywiście pierwszej faktury nie anulowano muszę ją zapłacić a jak wyżej pisałem zawiera ona:
     - opłatę częściową za pół miesiąca, bo aktywowałem usługi w połowie miesiąca
     - 94zł za przyszły miesiąc (Neofon i Neostrada)
     - 1,5 miesiąca ~45zł utrzymanie łącza

    Dalej nie wiem skąd wzięło się w wykazie utrzymanie łącza za półtora miesiąca, nie wyjaśniono mi tego.
    Powiedziano tylko że kolejne fakturki przyjdą już po 94zł.
    Nie wiem czy to była ich pomyłka czy normalna procedura przy przechodzeniu z jednej oferty na drugą, czy jeszcze inaczej.
    Jak chodzi o wzór umory, to przeczytałem pdf dołączony do twojego posta, i warunki tej umowy różnią się od moich, w tym miejscu pasowało by przedstawić dowód, niestety nie mam skanera mogę jedynie zacytować treść, jak wyżej pisałem(z grubsza chodzi o to że koszty nie będą liczone od dnia aktywacji tylko od następnego miesiąca).

    ~ problem rozwiązany.

aktualnie na forum znajduje się 1109 gości i 5 zalogowanych użytkowników