Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się

z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

PROBLEM Z REJESTRACJĄ NEOSTRADY

  •  

    PROBLEM Z REJESTRACJĄ NEOSTRADY (06.05.2013, 19:14)

    Dzisiaj zakupiłam modem SAGEMCOM F@ST 2704. Wszystko zainstalowałam tak jak trzeba. Jednak pojawia się problem przy rejestracji Neostrady. Kiedy wpisuję w przeglądarce adres www.rejestracja.orange.pl to wyskakuje mi okienko, które każe mi się zalogować. Ale nie wiem co wpisać, a to bardzo ważne, bo bez tego nie przejdę do dalszej rejestracji. Z góry dziękuję za pomoc.:)  Przepraszam jeśli zamieściłam pytanie w nieodpowiednim wątku ; )

  •  

    Odp: PROBLEM Z REJESTRACJĄ NEOSTRADY (07.05.2013, 11:16)

    w tym modemie jeśli nie masz ustalonego połączenia to zawsze chce otworzyć strunę konfiguracji modemu. Zaloguj się do niej nazwą - admin i takim samym hasłem - admin.

  •  

    Odp: PROBLEM Z REJESTRACJĄ NEOSTRADY (12.05.2013, 09:29)

    Witam. Od wczoraj próbuje zarejetrowac neostrade i mam takie cos 

    Przepraszamy, z przyczyn technicznych rejestracja nie jest w tej chwili możliwa. Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z Obsługą Klienta.

    Obsługa klienta mowi ze stronka padla

    no ale ile juz to potrwa i czy to prawda to juz niewiem

    Macie jakies info?

  •  

    Odp: PROBLEM Z REJESTRACJĄ NEOSTRADY (12.05.2013, 11:02)

    Nie wiem czy obie sprawy mają cokolwiek ze sobą wspólnego, ale wczoraj późno wieczorem (po 22-giej) była jakaś duża awaria. Wcześniej już w ciągu dnia miałem kilka razy chwilowe przerwy w synchronizacji routera.
    Jak się dzwoniło do Orange, to już z automatu leciał komunikat że jest większy problem, i przewidywany czas naprawy wynosi do 8h. Neostrada wróciła rano, podstrony do rejestracji może jeszcze nie naprawili.

  •  

    Odp: PROBLEM Z REJESTRACJĄ NEOSTRADY (12.05.2013, 18:03)

    Spoko zis obsluga powiedziala co innego. Nie stronka tylko ze musze czekac ok  do 3 dniod kupna neo. Pewno jak jutro zadzwonie powiedza co innego

  •  

    Odp: PROBLEM Z REJESTRACJĄ NEOSTRADY (12.05.2013, 22:21)

    A kiedy zamówiłeś tą usługę i czy dostałeś już sms`a że możesz ją rejestrować?

  •  

    Odp: PROBLEM Z REJESTRACJĄ NEOSTRADY (13.05.2013, 18:10)

    No wlasnie nie. Juz sie dowiedzialem wlasnie ze powinienem poczekac. A kupowalem w sobote dla scisłości. Pozostało czekać. 

  •  

    Odp: PROBLEM Z REJESTRACJĄ NEOSTRADY (18.05.2013, 08:52)

    Witam. Mam problem z samą rejestracją internetu z neostrady z liveboxem (modemem który trzeba zarejestrować). Przy wpisywaniu numeru umowy i loginu neostrady, przy kliknięciu "dalej" wyskakuje mi ikona że "przepraszamy ale strona jest obecnie zajęta (czy jakoś tak)". próbuje się zarejestrować od dwóch dni (rano i wieczorem), ale ciągle niby strona jest zawalona userami. Gdy dzwonię pod 801 505 505, też są zajęci. Czy jest jakaś niezawodna godzina/ dzień w którym da się coś zrobic (zarejestrować mój modem, przynajmniej)?


    PS: Jeśli pomyliłem działy, to przepraszam.

  •  

    Odp: PROBLEM Z REJESTRACJĄ NEOSTRADY (19.05.2013, 14:20)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam. Mam problem z samą rejestracją internetu z neostrady z liveboxem (modemem który trzeba zarejestrować). Przy wpisywaniu numeru umowy i loginu neostrady, przy kliknięciu "dalej" wyskakuje mi ikona że "przepraszamy ale strona jest obecnie zajęta (czy jakoś tak)". próbuje się zarejestrować od dwóch dni (rano i wieczorem), ale ciągle niby strona jest zawalona userami. Gdy dzwonię pod 801 505 505, też są zajęci. Czy jest jakaś niezawodna godzina/ dzień w którym da się coś zrobic (zarejestrować mój modem, przynajmniej)?


    PS: Jeśli pomyliłem działy, to przepraszam.

    hej, możesz skontaktować się z obsługą poprzez czata [ścieżka: obsługa klienta -> zarządzanie kontem On-line -> (po prawej stronie) Video Call - porozmawiaj z doradcą]. Wbrew pozorom nie jest potrzebny ani mikrofon ani kamerka. Wystarczy tylko wybrać opcję 'czat'. Czynny jest on w godz.: 08:00 - 20:00. Sprawdzą Ci czy z samym zamówieniem jest wszystko w porządku, ewentualnie pomogą w rozwiązaniu problemu z rejestracją usługi.

aktualnie na forum znajduje się 316 gości i 14 zalogowanych użytkowników